Συνελεύσεις

Συζήτηση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Μήνυμα για την οργάνωση της προγραμματισμένης εκδήλωσης του Δικτύου Ανταλλαγών & Αλληλεγγύης Πιερίας στον καπνικό σταθμό 

 

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 30 Μαρτίου 2014 στον καπνικό σταθμό, η ώρα δεν έχει καθοριστεί ακόμα

Μετά από συζήτηση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 26/2/2014 στη Μαραθώνος & Λαχανά γωνία αποφασίστηκαν τα εξής: 

 

  • Δημιουργία λίστας συμμετοχής, στην οποία θα δηλώσουμε ο καθένας την παρουσία μας στην εκδήλωση με προϊόντα που θα φέρουμε ή προβάλλοντας την υπηρεσία μας με την παρουσία μας στο παζάρι που θα γίνει στον καπνικό σταθμό.  Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στην Τάνια Φυσικοπούλου τις επόμενες Τετάρτες στο παζάρι ή να επικοινωνήσετε μαζί της στο τηλ. 6973350990
  • Την ημέρα της γιορτής θα ετοιμάσουμε γλυκά, αλμυρά, πίτες για τον μπουφέ που θα μοιραστούμε στη γιορτή που θα ακολουθήσει
 
 Παρακαλείσθε όλοι να ενημερώσετε γνωστά σας μέλη που δεν λαμβάνουν τα μηνύματα, να είμαστε όλοι εκεί στις 30 Μαρτίου.

 

Επίσης αποφασίσθηκε ότι για τα νέα μέλη που θα γράφονται από τώρα και στο εξής δεν θα υπάρχει ανταλλαγή των 20 ευρώ με 20 ήλιους 

 

 

Συζήτηση 26/2/2014



 Έπειτα από συνεννόηση και με την Εθελοντική Ομάδα Δράσης οριστικοποιήθηκε η ημερομηνία διεξαγωγής της εκδήλωσης στον Καπνικό Σταθμό για τις 30 Μαρτίου 2014. Μπαίνοντας στην προετοιμασία της διοργάνωσης, καλούνται τα μέλη να δηλώσουν την παρουσία τους για εκείνη την ημέρα ώστε να παρουσιαστεί το ανταλλακτικό μας παζάρι με προϊόντα και υπηρεσίες (όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα, οπότε θα πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να δώσουμε το παρών).
Συζήτηση επί των θεμάτων που έχει η διοργάνωση της εκδήλωσης θα γίνει και την Τετάρτη  26/2/14 το απόγευμα.


5/2/2014

Την Τετάρτη 5/2/14 συναντηθήκαμε στο χώρο του παζαριού για να συζητήσουμε τον τρόπο προσέγγισης με την εθελοντική ομάδα δράσης νομού Πιερίας, όπως είχε προαναγγελθεί.
Συζητήθηκαν οι δύο προτάσεις που είχαμε παραθέσει και σε προηγούμενο μήνυμα. Η απόφαση πάρθηκε υπέρ της πρώτης πρότασης με ψήφους 9 έναντι τεσσάρων. Θα ακολουθήσει ενημέρωση του ΤΟΠΟΥ μου και θα προχωρήσουμε στις περαιτέρω ενέργειες συντονισμού.

Πιο αναλυτικά, παραθέτω τις δύο προτάσεις όπως τέθηκαν: 


α) 
 να διοργανωθεί μια εκδήλωση Αχρήματης Ανταλλαγής του ΔΑΑΠ  την άνοιξη, κατά την  οποία οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν και να δουν από κοντά πως λειτουργεί το Δίκτυο Ανταλλαγών και το Ανταλλακτικό Παζάρι. Στην ίδια εκδήλωση να γίνει και μια ομιλία για την ανταλλακτική οικονομία με κάποιους ομιλητές που ωφελήθηκαν από αυτό καθώς και κάποιους ειδήμονες  (έπεσε στο τραπέζι το όνομα του καθηγητή κ. Χρυσόγονου).

Σαν δεύτερο βήμα και συνέχεια της προσέγγισης των δύο συλλογικοτήτων, το παζάρι να φιλοξενείται στον χώρο πίσω από τα κτίρια Κοινωνικού Ιατρείου και Φαρμακείου (περίπου ένα στρέμμα), η ΕΟΔνΠ να ανοίξει λογαριασμό στο ΔΑΑΠ. Με τους Ήλιους  της θα αμειφθούν μάστορες που θα αναλάβουν την επισκευή των πύργων στις αποθήκες, εκεί όπου υπάρχει η στόχευση να γίνει Μουσείο της ιστορίας του Καπνικού Σταθμού.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο προσέγγισης και συνεργασίας, θα εξελίσσεται ενημέρωση και εξοικείωση των μελών της ΕΟΔνΠ με το πλαίσιο λειτουργίας και τον σκοπό του Δικτύου Ανταλλαγών, έτσι ώστε, νέα μέλη να αρχίσουν να εγγράφονται σ’ αυτό. Ταυτόχρονα, τα μέλη του ΔΑΑΠ, θα εξοικειώνονται με τον τρόπο λήψης αποφάσεων και συντονισμού με το οποίο λειτουργεί η ΕΟΔνΠ ώστε τελικά οι δύο ομάδες να ενσωματωθούν στο τελικό κάλεσμα προς δημιουργία μιας ενιαίας συντονιστικής επιτροπής.

β)  άμεση - εναλλακτική πρόταση είναι να απευθυνθεί από την αρχή, ένα ανοιχτό κάλεσμα (όπως γίνεται σε κάθε αρχή δράσης της ΕΟΔνΠ), που θα συνταχθεί από την ΕΟΔνΠ σε συνεργασία με το ΔΑΑΠ.  Το κείμενο-πρόσκληση προς τους πολίτες της τοπικής κοινωνίας, θα καλεί να δημιουργηθεί μια Συντονιστική Επιτροπή όπου θα συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι για τη στήριξη και προώθηση του δικτύου Ανταλλαγών στην Πιερία.

Πρόκειται για την στάνταρ διαδικασία με την οποία ξεκινά κάθε δράση της ΕΟΔνΠ.  Στην συνάντηση του καλέσματος εμφανίζονται (όπως έχει συμβεί με προηγούμενες δράσεις) από 5 έως και 30 άτομα και ανάλογα με την συζήτηση κάποιοι μένουν και γίνονται μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής και κάποιοι αποχωρούν, άμεσα ή σταδιακά… Από εκεί και στο εξής, η λειτουργία του Δικτύου θα είναι θέμα των αποφάσεων και των δράσεων της Συντονιστικής αυτής Επιτροπής.

Το πόσα μέλη μπορεί να έχει η Συντονιστική Επιτροπή είναι ανοιχτό. Προϋπόθεση είναι η αφοσίωση τους στους σκοπούς του Δικτύου, η όρεξη και ο χρόνος για προσφορά σε αυτό. Υπάρχει ακόμα και η πιθανότητα αυτές οι δυο εναλλακτικές να συνδυαστούν. Τα παραπάνω θα τεθούν στα μέλη του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης νομού Πιερίας, ώστε να αποφασισθεί τι θα γίνει στη συνέχεια.
 


22/1/2014

Mετά από ενημέρωση και συζήτηση που έγινε την Τετάρτη 22/1/14 στο ανταλλακτικό παζάρι, διαφάνηκε μια γενική αποδοχή των προτάσεων που κατατέθηκαν στην συνάντηση των δύο επιτροπών, (βλέπε προηγούμενο μήνυμα) και αποφασίστηκε να συγκεντρωθούμε για γενική συνέλευση την Τετάρτη 5/2/14  στις 7.00μ.μ. ώστε να αποφασίσουμε για τα βήματα προσέγγισης του Δικτύου μας με την Εθελοντική Ομάδα Δράσης νομού Πιερίας. 


 


 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης Πιερίας,
Με το παρακάτω κείμενο θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για την έκβαση της συνάντησης μελών του δικτύου μας με την Ομάδα Εθελοντικής Δράσης Πιερίας. Αναλυτικότερη ενημέρωση και συζήτηση για τα επόμενα βήματά μας θα μπορούσε να γίνει την Τετάρτη 7.30 στο χώρο του παζαριού: 

Το παρακάτω κείμενο συντάχθηκε και προσυπογράφεται από όλα τα μέλη  των δύο ομάδων που συναντήθηκαν.

16/1/2014

Σε θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση μεταξύ μελών του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης νομού Πιερίας και της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης νομού Πιερίας, στο χώρο του Κοινωνικού Ιατρείου στον Καπνικό Σταθμό. Κατά την συζήτηση  εκδηλώθηκε το αμέριστο ενδιαφέρον της ΕΟΔνΠ για  την αχρήματη οικονομία ως ιδέας που αρμόζει στο πνεύμα και στις άλλες δράσεις της Εθελοντικής Ομάδας. Δόθηκαν εκατέρωθεν εξηγήσεις για τον τρόπο λειτουργίας των δυο συλλογικοτήτων, ώστε να καλυφθούν κάποια κενά στην προσπάθεια προσέγγισης και συνεργασίας.

Όταν η συζήτηση πέρασε στο κομμάτι σχεδιασμού του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσε να γίνει αυτό, μέσα από προτάσεις που κατατέθηκαν από σχεδόν όλους τους παρευρισκόμενους διαμορφώθηκαν κατ’ ουσία δυο προτάσεις. Η μια προχωρά άμεσα και η άλλη σταδιακά. Αναλυτικά:

- Η μια εναλλακτική πρόταση, είναι να διοργανωθεί μια εκδήλωση Αχρήματης Ανταλλαγής του ΔΑΑΠ  την άνοιξη, κατά την  οποία οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να ενημερωθούν και να δουν από κοντά πως λειτουργεί το Δίκτυο Ανταλλαγών και το Ανταλλακτικό Παζάρι. Στην ίδια εκδήλωση να γίνει και μια ομιλία για την ανταλλακτική οικονομία με κάποιους ομιλητές που ωφελήθηκαν από αυτό καθώς και κάποιους ειδήμονες  (έπεσε στο τραπέζι το όνομα του καθηγητή κ. Χρυσόγονου).

Σαν δεύτερο βήμα και συνέχεια της προσέγγισης των δύο συλλογικοτήτων, το παζάρι να φιλοξενείται στον χώρο πίσω από τα κτίρια Κοινωνικού Ιατρείου και Φαρμακείου (περίπου ένα στρέμμα), η ΕΟΔνΠ να ανοίξει λογαριασμό στο ΔΑΑΠ. Με τους Ήλιους  της θα αμειφθούν μάστορες που θα αναλάβουν την επισκευή των πύργων στις αποθήκες, εκεί όπου υπάρχει η στόχευση να γίνει Μουσείο της ιστορίας του Καπνικού Σταθμού.

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο προσέγγισης και συνεργασίας, θα εξελίσσεται ενημέρωση και εξοικείωση των μελών της ΕΟΔνΠ με το πλαίσιο λειτουργίας και τον σκοπό του Δικτύου Ανταλλαγών, έτσι ώστε, νέα μέλη να αρχίσουν να εγγράφονται σ’ αυτό. Ταυτόχρονα, τα μέλη του ΔΑΑΠ, θα εξοικειώνονται με τον τρόπο λήψης αποφάσεων και συντονισμού με το οποίο λειτουργεί η ΕΟΔνΠ ώστε τελικά οι δύο ομάδες να ενσωματωθούν στο τελικό κάλεσμα προς δημιουργία μιας ενιαίας συντονιστικής επιτροπής.

- Η άλλη – άμεση - εναλλακτική πρόταση είναι να απευθυνθεί από την αρχή, ένα ανοιχτό κάλεσμα (όπως γίνεται σε κάθε αρχή δράσης της ΕΟΔνΠ), που θα συνταχθεί από την ΕΟΔνΠ σε συνεργασία με το ΔΑΑΠ.  Το κείμενο-πρόσκληση προς τους πολίτες της τοπικής κοινωνίας, θα καλεί να δημιουργηθεί μια Συντονιστική Επιτροπή όπου θα συμμετέχουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι για τη στήριξη και προώθηση του δικτύου Ανταλλαγών στην Πιερία.

Πρόκειται για την στάνταρ διαδικασία με την οποία ξεκινά κάθε δράση της ΕΟΔνΠ.  Στην συνάντηση του καλέσματος εμφανίζονται (όπως έχει συμβεί με προηγούμενες δράσεις) από 5 έως και 30 άτομα και ανάλογα με την συζήτηση κάποιοι μένουν και γίνονται μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής και κάποιοι αποχωρούν, άμεσα ή σταδιακά… Από εκεί και στο εξής, η λειτουργία του Δικτύου θα είναι θέμα των αποφάσεων και των δράσεων της Συντονιστικής αυτής Επιτροπής.

Το πόσα μέλη μπορεί να έχει η Συντονιστική Επιτροπή είναι ανοιχτό. Προϋπόθεση είναι η αφοσίωση τους στους σκοπούς του Δικτύου, η όρεξη και ο χρόνος για προσφορά σε αυτό. Υπάρχει ακόμα και η πιθανότητα αυτές οι δυο εναλλακτικές να συνδυαστούν. Τα παραπάνω θα τεθούν στα μέλη του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης νομού Πιερίας, ώστε να αποφασισθεί τι θα γίνει στη συνέχεια.

Παρόντες στην συνάντηση ήταν:

Από πλευράς ΔΑΑΠ οι Δίκας Αστέριος, Καλόμοιρος Γρηγόρης, Ορφανίδης Μιλτιάδης, Σταυρακίδης Κυριάκος, Σωματαρίδης Αλέξανδρος.

Από πλευράς ΕΟΔνΠ οι Γκούντας Ευάγγελος, Καρανίκας Ιωάννης, Κωτίδης Γιώργος, Κωτίδης Νίκος, Μαχαιρίδου Θωμαή, Πετρόπουλος Θανάσης και Τσολακίδης Ηλίας

 

 

Πρακτικά της συνεδρίασης του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης στις 26-8-2013

Πρακτικά της συνεδρίασης του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης στις 26-8-2013

 

Σήμερα στις 26/8/2013 στην Κατερίνη στο χώρο του Δικτύου, Λάχανα και Μαραθώνος γωνία, η συντονιστική επιτροπή του Δικτύου και 33 από τα μέλη που παρευρέθησαν συνεδρίασαν - συζήτησαν και αποφάσισαν για τα παρακάτω θέματα:

 

Θέμα πρώτο(1),

Συνεργασία με την εθελοντική ομάδα <<ο Τόπος μας>>

 

Παρόλο που η ανεπίσημη συζήτηση που προηγήθηκε στις 11 Αυγούστου για την φιλοξενία του ανταλλακτικού παζαριού του Δικτύου στον καπνικό σταθμό έγινε σε θετική βάση, η Ομάδα Εθελοντικής Δράσης Πιερίας μετά από συνέλευση που πραγματοποίησε με συμμετοχή 18 μελών της αποφάσισε να μην φιλοξενηθεί το Ανταλλακτικό παζάρι στον καπνικό σταθμό.

Tα μέλη του Δικτύου Ανταλλαγών και Αλληλεγγύης Πιερίας μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφάσισαν:

Ότι επιθυμούν να συνεργαστούν με την εθελοντική ομάδα<< ο Τόπος μας >> καθώς επίσης και θα επιδιώξουν μία νέα συνάντηση που θα πραγματοποιήσει μια εκλεγμένη από τα μέλη αντιπροσωπεία. Τα μέλη της αντιπροσωπείας είναι: Aστέριος Δίκας, Κυριάκος Σταυρακίδης, Σωματαρίδης Αλέξανδρος, Πορφυρίδου Δήμητρα Μιλτιάδης Ορφανίδης και Γρηγόρης Καλόμοιρος.

 

 

Θέμα δεύτερο(2)

Αλλαγή λειτουργικού προγράμματος από τις 28-8-2013

Το λειτουργικό πρόγραμμα του Δικτύου αλλάζει και αναβαθμίζεται. Το νέο πρόγραμμα είναι σε λειτουργία. Τα μέλη του δικτύου θα μπορούν μπαίνουν στο παλιό πρόγραμμα για να βλέπουν τις ως  τώρα συναλλαγές τους.

Όσοι από τα μέλη έχουν χρεωστικό υπόλοιπο και δεν θέλουν να εγγραφούν στο νέο πρόγραμμα , θα πρέπει να φέρουν τον λογαριασμό τους στο 0 που ξεκίνησε.

Τα μέλη που δεν έχουν την δυνατότητα να ανταλλάξουν 20 ευρώ με 20 ήλιους( την ετήσια συνδρομή) θα πρέπει να έρθουν σε επικοινωνία με την συντονιστική επιτροπή ή τον Διαχειριστή του προγράμματος για να γίνει η συνδρομή τους σε ήλιους.

Πρέπει να τονίσουμε ότι η ετήσια συνδρομή των 20 ευρώ ήταν απόφαση της πλειοψηφίας των μελών . Στο μέλλον ανάλογα με τις ανάγκες του Δικτύου και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία το ποσό μπορεί να μειωθεί και να προσαρμοστεί ανάλογα με τις ανάγκες του δικτύου.

 

 

Θέμα τρίτο (3)

Διαχείριση ήλιων του Κυλικείου.

 

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός στο λειτουργικό πρόγραμμα του Δικτύου με όνομα<< Κυλικείο.>> Τα μέλη μπορούν σε αυτό το λογαριασμό να βάζουν τους ήλιους από την κατανάλωση των προϊόντων του κυλικείου.

 

 

Θέμα τέταρτο(4)

Αγορά με ήλιους 4 τραπεζιών , 1 παγκάκι, 2 πινάκων ανακοινώσεων.

 

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση αποφασίστηκε ότι ο κ. Πολυχρόνης Τσαγκαλίδης θα μας προμηθεύσει τα παραπάνω , θα ανταμειφθεί με ήλιους για τη εργασία του.

Τα υλικά κατασκευής είναι προσφορά προς το Δίκτυο από το μέλος Πολυχρόνη Τσαγκαλίδη

Τον ευχαριστούμε θερμά!

Πρακτικά της συνεδρίασης του Δικτύου Αλληλεγγύης στις 26-6-2013

Σήμερα στις 26/6/2013 στην Κατερίνη στο χώρο του Δικτύου, Λάχανα και Μαραθώνος γωνία, η συντονιστική επιτροπή του Δικτύου Αλληλεγγύης και τα μέλη που παρευρέθησαν συνεδρίασαν - συζήτησαν και αποφάσισαν για τα παρακάτω θέματα:

 

Θέμα πρώτο(1),

Η χρήση του νέου λειτουργικού προγράμματος, καθώς και ο διορισμός του διαχειριστή  του προγράμματος, των διαχειριστών μελών, και των μεσολαβητών.

 

Απόφαση

Διαχειριστής.

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών του δικτύου και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε ότι, διαχειριστής του νέου λειτουργικού προγράμματος θα είναι ο κ. Γρηγόρης Καλόμοιρος                 .Ο ίδιος επιθυμεί να παρέχει εθελοντικά τις υπηρεσίες του. Αν υπάρξει μεγάλος φόρτος εργασιών τότε θα αμειφθεί με ήλιους μετά από συζήτηση. Οι επεμβάσεις στο πρόγραμμα γίνονται μετά από ενημέρωση - συνεδρίαση της συντονιστικής επιτροπής και του διαχειριστή προγράμματος.

Διαχειριστές μελών. Μετά από συζήτηση και ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε οι διαχειριστές μελών να είναι: η Ζωή Κωσταντινίδου, ο Θάνος Βλέτσης και Μιλτιάδης Ορφανίδης. Οι διαχειριστές μελών είναι υπεύθυνοι για τις εγγραφές νέων μελών , καθώς για την ενημέρωση μέσω τηλεφώνου όλων των παλιών μελών .Δηλαδή να ενημερώνουν τα μέλη (παλιά-καινούργια) για την αλλαγή του προγράμματος, την καταβολή της ετήσιας συνδρομής των 20 ευρώ (που θα ανταλλάσσονται με 20 ήλιους), το πιστωτικό όριο την παραμονή τους ή όχι στο δίκτυο κλπ. Για κάθε τηλέφωνο που θα κάνουν σε μέλος θα αμείβονται με 2 ήλιους. Οι διαχειριστές μελών δεν εισπράττουν χρήματα. Τα χρήματα τα εισπράττει μόνο ο ταμίας.

Μεσολαβητές

Μια νέα θέση εργασίας στο νέο πρόγραμμα είναι η ύπαρξη του μεσολαβητή.

Μεσολαβητής είναι εκείνος που κάνει συναλλαγές (βάζει ήλιους) στο πρόγραμμα, για λογαριασμό και στο λογαριασμό άλλου. Γι αυτή του την εργασία αποφασίστηκε μετά από ψηφοφορία κάθε μεσολαβητής να αμείβεται με 5% πάνω στις αγορές του ενδιαφερόμενου. Οι μεσολαβητές για αρχή θα είναι οι :

Γρηγόρης Καλόμοιρος, Μιλτιάδης Ορφανίδης , Κική Παντελίδου και Ζωή Κωνσταντινίδου η οποία παραμένει και γραμματέας εγγραφών.

 

Θέμα δεύτερο(2)

Πιστωτικό όριο φερεγγυότητας

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε το πιστωτικό όριο φερεγγυότητας θα είναι -50 ήλιοι. Σε περίπτωση αποχώρησης κάποιου μέλους αυτό θα πρέπει να καταβάλει σε ευρώ το 50% της οφειλής ή να ανταλλάξει την οφειλή του με ένα αντικείμενο-α ισάξιας περίπου αξίας.

Σε ιδιαίτερες περιπτώσεις μελών που έχουν προβλήματα με το πιστωτικό τους όριο( παλιό -200, καινούργιο -50) και δεν πραγματοποιούν καθόλου συναλλαγές στο δίκτυο οι διαχειριστές μελών θα επικοινωνούν μαζί τους ανά δυο μήνες για την διευθέτηση του θέματος.

 

Θέμα τρίτο (3)

Όροι συμμετοχής - λειτουργίας στο δίκτυο.

 

Απόφαση

 

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε οι όροι συμμετοχής θα προσαρμοστούν στις ανάγκες του νέου λειτουργικού προγράμματος και θα σταλθούν σε μήνυμα σε όλα τα μέλη.

 

Θέμα τέταρτο(4)

Οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών στο Δίκτυο.

 

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση αποφασίστηκε ότι οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών στο Δίκτυο είναι στη κρίση του κάθε μέλους. 

 

Θέμα πέμπτο(5)

Διαχειριστής της σελίδας www.unionmotherearth.gr 

 

Απόφαση

Έως τώρα διαχειρίστριά της σελίδας ήταν η Αναστασία Τσορμπατζίδου. Αφού αντικατασταθεί το παλιό πρόγραμμα με το νέο την θέση αυτή θα αναλάβει η Τάνια Φυσικοπούλου, ήδη γραμματέας του δικτύου η οποία θα είναι υπεύθυνη για την ενημέρωση της ιστοσελίδας και για τα ηλεκτρονικά μηνύματα του Δικτύου.

 

 

Τα θέματα : οι extra τρόποι κάλυψης των εξόδων για τα λειτουργικά έξοδα του καθώς και η χρήση των χώρων του σπιτιού από τα μέλη θα συζητηθούν στην επόμενη συνεδρίαση.

Πρακτικά Συνέλευσης 19-6-2013

Πρακτικά της συνεδρίασης του Δικτύου Ανταλλαγών & Αλληλεγγύης στις 19-6-2013

 

Σήμερα στις 19/6/2013 στην Κατερίνη στο χώρο του Δικτύου, Λάχανα και Μαραθώνος γωνία, η συντονιστική επιτροπή του Δικτύου Αλληλεγγύης και τα μέλη που παρευρέθησαν συνεδρίασαν - συζήτησαν και αποφάσισαν για τα παρακάτω θέματα:

 

Θέμα πρώτο(1),

Η λειτουργία της κουζίνας -κυλικείου. Στον χώρο της κουζίνας μπορούν να παρασκευάζονται διάφορα ροφήματα όπου θα ανταλλάσσονται στην συμβολική τιμή του μισού ήλιου για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου. Να οριστεί ο υπεύθυνος -η -οι , για την διαχείριση της κουζίνας .

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστική επιτροπής και των μελών του δικτύου και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε ότι η κουζίνα – κυλικείο θα λειτουργεί με υπεύθυνο- υπεύθυνη που θα ορίζεται – αλλάζει κάθε μήνα και θα αμείβεται με 3 ήλιους την ώρα. Επίσης οι 3 ήλιοι την ώρα ορίστηκαν σαν αμοιβή για διάφορες εργασίες(καθαριότητα – άνοιγμα κλείσιμο σπιτιού λειτουργία χαριστικού παζαριού κλπ) στο δίκτυο εκτός από εκείνες που δεν αμείβονται με την ώρα και χρήζουν ιδιαίτερη συμφωνία. Στον πίνακα ανακοινώσεων που θα δημιουργηθεί μπορεί κάθε ενδιαφερόμενο μέλος να βλέπει τις αγγελίες εργασίας στο δίκτυο. Τα εργαζόμενα μέλη θα ενημερώνουν τον ταμεία από τον οποίον θα λαμβάνουν και τους ήλιους τους.

 

Θέμα δεύτερο(2)

Συνδρομή μελών του Δικτύου σε ήλιους. Πόσοι ήλιοι, πότε θα δίνονται .

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε η ετήσια συνδρομή να είναι 20 ευρώ και να είναι ανταλλάξιμη με 20 ήλιους.

Δηλαδή τα μέλη θα δίνουν 20 ευρώ και το πρόγραμμα θα τους δίνει 20 ήλιους.

Επίσης αποφασίστηκε να κρατάει το πρόγραμμα και 1 ήλιο τον μήνα επιπλέον.

Η συνδρομή θα καταβάλλεται σε δύο δόσεις . Αν κάποιο μέλος δεν καταβάλει την συνδρομή του μετά από δύο μήνες το πρόγραμμα θα κλειδώνει αυτόματα το λογαριασμό του. Ο λογαριασμός θα επανέρχεται με την καταβολή της συνδρομής.

 

Θέμα τρίτο (3)

Λειτουργία <<χαριστικού παζαριού>>. Να οριστούν οι μέρες και οι ώρες.

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε το χαριστικό παζάρι να γίνεται κάθε Τετάρτη 7 με 9 το απόγευμα.

 

Θέμα τέταρτο(4)

Η εθελοντική μηνιαία προσφορά στην λειτουργία του Δικτύου.

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση αποφασίστηκε ότι η εθελοντική εργασία που τόσο έχουμε ανάγκη στο Δίκτυο εξαρτάται από την προσωπική κρίση του κάθε μέλους.

 

Τα θέματα : οι extra τρόποι κάλυψης των εξόδων για τα λειτουργικά έξοδα του Δικτύου, οι τιμές των προϊόντων και υπηρεσιών στο Δίκτυο, οι όροι συμμετοχής στο Δίκτυο καθώς και η χρήση των χώρων του σπιτιού από τα μέλη θα συζητηθούν στην επόμενη συνεδρίαση που θα είναι την Τετάρτη 26 Ιουνίου στις 8 η ώρα. Το παζάρι θα λειτουργήσει από τις 7 έως της 8.

Πρακτικά Συνέλευσης 24-4-2013

Πρακτικά  της συνεδρίασης  του Δικτύου Ανταλλαγών & Αλληλεγγύης  στις 24/4/2013

Σήμερα  στις 24/4/2013 στην Κατερίνη, στο στέκι πολιτών Κατερίνης,

η  συντονιστική επιτροπή  του Δικτύου και τα μέλη  που παρευρέθησαν  συνεδρίασαν  ,συζήτησαν  και αποφάσισαν για τα παρακάτω θέματα:

 

Θέμα  πρώτο(1)

Τη μεταστέγαση του χώρου στέγασης του Δικτύου από το στέκι πολιτών Κατερίνης  στο ισόγειο οικίας, η οποία παραχωρήθηκε δωρεάν   από ιδιώτη, στην οδό Λαχανά και Μαραθώνος γωνία,   με σκοπό την διεύρυνση του δικτύου και την κάλυψη των αναγκών  του.

Απόφαση

Μετά από  συζήτηση της συντονιστική επιτροπής και των μελών του δικτύου και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία ( για τη μεταστέγαση) αποφασίστηκε ότι  το Δίκτυο Ανταλλαγών να μεταστεγαστεί σε οικία στην οδό Μαραθώνος και Λαχανά γωνία.

Η μεταφορά θα γίνει σε ένα μήνα περίπου

 

 Θέμα δεύτερο(2)

Αλλαγή του υπάρχοντος υποστηρικτικού  λογισμικού προγράμματος  με το πρόγραμμα ΚΥΚΛΟΣ,  με σκοπό την διεύρυνση του Δικτύου και την κάλυψη των αναγκών.

Επίσης την αναζήτηση  ατόμου που θα ασχοληθεί με το προαναφερόμενο πρόγραμμα.

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής  επιτροπής και των μελών  που  παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση και μετά από ανοιχτή ψηφοφορία αποφασίστηκε η αλλαγή του υπάρχοντος υποστηρικτικού λογιστικού προγράμματος  με το πρόγραμμα ΚΥΚΛΟΣ.  Ως διαχειριστής ορίστηκε ο Θάνος Βλέτσης.

Η πληρωμή του σέρβερ του προγράμματος κύκλος θα γίνετε με ήλιους

 

 Θέμα τρίτο(3)

Αλλαγή ώρας  για το ανταλλακτικό παζάρι .

Απόφαση

Η νέα ώρα από την Μ. Τετάρτη θα είναι 7-9 μμ.

 

 

 Θέμα τέταρτο(4)

Η συμμετοχή του Δικτύου  μας στο πανελλαδικό forum των Δικτύων Ανταλλαγών.

Η εκπροσώπηση του  Δικτύου από ένα ή περισσότερα  άτομα ή η συμμετοχή όλων των  μελών στo Πανελλαδικό forum.

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής  και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση  αποφασίστηκε  για το θέμα να διεξαχθεί ανοιχτή ψηφοφορία στην επόμενη προγραμματισμένη συνεδρίαση.

 

Επίσης αποφασίστηκε ομόφωνα , ο κωδικός εισόδου του  πανελλαδικού Forum να δοθεί εκτός από την κ. Τσορμπατσίδου Αναστασία και στον κ. Ορφανίδη Μιλτιάδη διαχειριστικό μέλος του forum του Δικτύου Ανταλλαγών Πιερίας.

 

 Υποβολή θεμάτων  για την επόμενη συνέλευση

 

  Θέμα πρώτο(1)

Κακοπληρωτές στο Δίκτυο.

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής  και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση  αποφασίστηκε  να συζητηθεί το θέμα στην επόμενη προγραμματισμένη συνεδρίαση.

 

 Θέμα  δεύτερο (2)

Περιπτώσεις με αρνητικό υπόλοιπο χωρίς συναλλαγές στο Δίκτυο.

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής  και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση  αποφασίστηκε  να συζητηθεί το θέμα στην επόμενη προγραμματισμένη συνεδρίαση.

 

.Θέμα  τρίτο(3)

Συναλλαγές με ευρώ- ήλιους (ειδικά για τους επαγγελματίες).

Απόφαση

Μετά από συζήτηση της συντονιστικής επιτροπής  και των μελών που παραβρέθηκαν στη συνεδρίαση  αποφασίστηκε  να συζητηθεί το θέμα στην επόμενη προγραμματισμένη συνεδρίαση

Π.χ. Να προταθεί κάποιο ανώτατο  όριο σε ευρώ, και ποιο θα είναι αυτό. Στο δίκτυο του Βόλου το ανώτερο όριο σε ευρώ (για τα καταστήματα πάντα ) είναι 40%.

 

Θέμα  έβδομο(4)

Θα ενημερωθήτε για την ημερομηνία  της επόμενης συνεδρίασης σε επόμενο μήνυμα

 

Την Κυριακή μετά την συνεδρίαση και μετά από ραντεβού που δώσαμε στην συνέλευση επισκεφτήκαμε τον καινούργιο μας χώρο μια ομάδα οκτώ ατόμων. 

Χρειάζεται να επιδιορθώσουμε τα παντζούρια, να βάψουμε κάποιους χώρους και τα κάγκελα, να τακτοποιήσουμε την παροχή ρεύματος στο σπίτι και να καθαριστεί.

Οι εργασίες θα γίνουν με αμοιβή σε ήλιους. 

Όποιο μέλος ενδιαφέρεται να προσφέρει τις υπηρεσίες του για να γίνουν αυτές οι εργασίες να την Αναστασία τηλ 6997084901